Van der Meer & Philipsen email n.a.v. 8 mei en mijn response

stand in truth - i stand in truth and act in love, do you..?

stand in truth – i stand in truth and act in love, do you..?

Case Closed – Vandaag is het 8 mei. Om 10 uur zou hier een openbare verkoop plaats vinden. Er is niemand geweest, er is niets achter gelaten. Bij mij aanwezig waren 3 getuigen, ook zij hebben geconstateerd dat er niemand is geweest.

Hiermee constateer ik dat de zaak dejure is afgedaan, de rekening vereffend én dossier voor altijd en eeuwig gesloten.

Naar aanleiding van mijn aangetekend verstuurde brief heeft deze deurwaarder getracht mij nogmaals te intimideren, eerst telefonisch maar kregen mij niet te pakken en vervolgens ontving ik deze mail:

Dossier- 00427179:TA, Ref. opdrachtgever- 9001288:110672, Deb- Makkinje, Opd- Actus Notarissen N.V.

Mijn response op deze mail was:

Re- Dossier- 00427179:TA, Ref. opdrachtgever- 9001288:110672, Deb- Makkinje, Opd- Actus Notarissen N.V.

 

Tot mijn grote verbazing, ik stuurde mijn response gisteren om 15. 24, kreeg ik verder geen enkele reactie meer. Tot op dit moment nog steeds niets.

Gegeven het feit dat deze door Van der Meer en Philipsen voorgenomen, maar frauduleuze en onrechtmatige, actie enkel in de voormiddag (dus vóór 12.00) zou plaatsvinden, is hier mee de kous volledig afgedaan.

aankondiging

aankondiging

Recht in deze zegeviert. En mijn status is hier mee nogmaals bevestigd.

Uiteraard heb ik het deurwaarders kantoor hartelijk bedankt voor het respecteren van mijn status en hun positie in deze, dit kan je hier lezen:

Re 2 – Dossier- 00427179:TA, Ref. opdrachtgever- 9001288:110672, Deb- Makkinje, Opd- Actus Notarissen N.V.

 

 

 

 

Straal als een zon, denk/voel enkel met je hart, laat je hart stralen❤

magic is in your heart <3

magic is in your heart❤

 

Leave a Reply

