Telegraaf’s artikel “Alternatieve genezers levensgevaarlijk” is desinformatie. – Plazilla.com

424e9709f36b5da066e4ec50170071ce_1399810097_mediumDat kranten en andere vormen van media gebruikt worden voor reclame is voor iedereen duidelijk. Daar staat het: mooie foto, strak logo, snappy slogan, leuke jingle… Je ziet het, je weet het. Je gelooft het of je gelooft het niet. Je koopt het of je koopt het niet – dat is PR: Public Relations, gericht op reclame en advertering.

Maar wat als je niet weet dat iets reclame is? Hoe weet je of het artikel dat je leest een waardige nieuwsbron is? Wordt het nieuws gesponsord? Het antwoord is bedroevend vaak ja..

Dit artikel, gepubliceerd op 9 mei 2014, is desinformatie en weerlegt niet de al staande feiten die naar voren zijn gekomen uit wetenschappelijk onderzoek naar alternatieve geneeswijzen. http://www.hindawi.com/journals/ecam/contents/. Dat de Telegraaf censuur niet schuwt is al jaren duidelijk, ook op het internetforum. Inmiddels is het oorspronkelijke artikel verwijderd, en daar is een goede reden voor.

lees het hele artikel via Telegraaf’s artikel “Alternatieve genezers levensgevaarlijk” is desinformatie. – Plazilla.com.