de Sleutels, de Kracht en Jij

soevereine staat & vrij mens in wording

Wat heb jij nodig om in jouw kracht te komen..? Wat zou jou kunnen helpen om er voor te zorgen dat jouw problemen/uitdagingen als sneeuw voor de zon oplossen..?

5 Jaar lang heb ik geworsteld en ik kwam boven, ik overwon.. Na alles wat ik in de 5 jaar, gedurende en na mijn scheiding, meemaakte verbleekte toen ik mijn echte mentale dieptepunt ontmoette.

Tot die tijd ‘handelde‘ ik het wel, hill is best veerkrachtig, sterk en flexibel, maar een mens kan ook maar zoveel hebben áls je niet constant op de juiste manier in verbinding bent met wat ik noem ‘de Kracht‘.

Nu is het zo dat de meeste mensen hier om te beginnen al helemaal geen idee van hebben, dus dat scheelde, ik was zeker niet de enige en jij (die dit leest) ook niet.

Dit is ook exact de reden waarom er…

View original post 1,796 more words