Artikel 12 procedure. Bericht ontvangen. Leest u zelf het dossier nog eens.

graag delen deze post ❤

De Bovenkamer - Het kan ook anders

prinz-bernhard-beatrix-altTerwijl ik ver weg in Bangkok zat, heeft de rechter van zich laten horen betreffende mijn artikel 12 procedure. De uitkomst zal ik dit weekend bespreken. Vandaag “slechts” een her-post van het dossier dat ik enkele maanden geleden bezorgde bij de rechtbank in Amsterdam.

Als u onderstaande tot u neemt, zult u wellicht mijn berichten met vertrouwen tegemoet zien. Snel meer.

————————-

Artikel 12 procedure: Gewoon vervolgen strafbare feiten, ongeacht om wie het gaat. 

Op 22 november 2013 ben ik een artikel 12 procedure gestart, om vervolging te verzoeken van Beatrix van Oranje; de heer Benk Korthals; de heer Piet-Hein Donner; en de heer Joris Demmink (Brief Artikel 12 Procedure verzoek).

Ik heb een rechtstreeks belang bij de vervolging van prinses Beatrix van Oranje-Nassau (voormalig koningin); voormalig minister de heer Benk Korthals; voormalig minister de heer Piet-Hein Donner; en voormalig SG van Justitie de heer Joris Demmink. Vanaf het…

View original post 274 more words

